maandag 21 oktober 2013

~ Laatste voorbereidingen en koffers inpakken! ~

Nu de drukte van de "fair" achter de rug is, wordt het tijd om de koffers nu serieus in te gaan pakken en aan de slag te gaan met de laatste voorbereidingen!
Vanmiddag ga ik nog op wacht, om voor 5 dagen aan het werk te gaan.  Mijn laatste gezinnetje voor dit jaar. Vervolgens ben ik nog 6 dagen vrij..en dan ga ik naar het grootste gezin van de wereld! Ik hoorde zaterdag dat er nu 157 kinderen zijn in Noah's Ark. 
 
Afgelopen zaterdag hebben ma en ik een super leuke dag gehad: een ontmoetingsdag met Piet en Pita en 4 meiden uit het kinderhuis Noah's Ark! Heel bijzonder om ze gezien te hebben, ook wel raar, zo in Rotterdam in plaats van in Oeganda! ;-)


 
Dinsdagavond hopen ze bij mij te komen, voor een presentatie voor mijn familie en vrienden.
Een unieke kans, omdat ze in oktober in Nederland zijn.. Ik heb er zin in! :)
 
Leuk als jullie een berichtje achter laten..
Als ik weer iets interessants heb, zal ik jullie weer op de hoogte brengen!
 
Liefs,
Thera
 
 
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten