donderdag 31 oktober 2013

~ Er kan nog meer bij..! ~


Tijdens dit schrijven hoor ik op de achtergrond het muziekje van een filmpje over Noah's Ark. Het is een promotiefilmpje wat Piet en Pita al vaak hebben laten zien deze maand, bij presentaties..
Erg leuk om te kijken, vandaar bij deze de link!
 
(als het niet lukt naar www.youtube.com gaan en dan 'Noah's Ark Promotiefilmpje 2013' typen in de zoekbalk bovenin)
 
Zo krijgen jullie een beeld van waar ik de komende 3 maanden hoop te zijn! Veel kijkplezier!:-))
 
Ondertussen ben ik bezig met de aller-allerlaatste voorbereidingen..
Dat begon vanochtend met inchecken via internet, de laatste boodschappen doen, koffers verder inpakken en wegen, nog een keer naar de winkels om wat cadeautjes en ballonnen te kopen en zo de laatste ruimte op te vullen in de koffers en handbagage!
 
...er kan nog meer bij! 
 
Nu nog even de laatste blog vanuit Nederland schrijven, straks de laatste warme douche ;-) voor dit jaar.. Nog een wasje draaien, huisje aan kant maken, bij Leen&Elise en Isa eten, kevertje wegbrengen, nog wat telefoontjes en een beetje op tijd naar bed!
Morgenochtend vertrekken we rond 6uur, pa en ma brengen me weg!
Zal best raar zijn, maar ik heb er zin in!!:)
 
Leuk als jullie een reactie plaatsen uiteraard, ik weet nog van vorig jaar dat het echt heel erg leuk is om daar te lezen!!
 
Als jullie willen kunnen jullie ook post opsturen! ;-)
Het adres is dan: 
PO Box 355
Mukono, Uganda
 
Ik heb eigenlijk nog niet verteld wat ik daar precies hoop te gaan doen.
In principe heb ik gesolliciteerd op een vacature voor kraamverzorgster- en daarvoor aangenomen-, maar zal over inzetbaar zijn waar nodig! Ik hoop uiteraard wel een aantal bevallingen mee te maken, en in de kliniek mee te kunnen helpen!! Gaat vast goed komen, in 3 maanden tijd!
Als ik daar ben (klinkt nog ver weg, maar is morgenavond al!!;-)) krijg ik meer te horen, over mijn dagindeling etc.. En vervolgens zal ik daar straks natuurlijk uitgebreider over bloggen!
 
Tot schrijfs, of tot over 3 maanden bij leven en welzijn!!
 
Liefs,
Thera

 

3 opmerkingen:

  1. een mail van Herma...Thera is geland....fijn zeg, pftttt..altijd toch weer spannend zo n hele rit met het vliegtuig...
    we gaan je volgen lief zusje...heel veel plezier en genietse, liefs ons Els & Richard en een lekkere dikke knuffel van Julia Sanne Noa Sem....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig. Mooi werk.30 oktober 2013 hebben wij Pita , Piet en hun 4 kinderen ontmoet in Naaldwijk.
    Zelf werk ik 23 jaar als kraamverzorgster en overweeg om ook te gaan. Heel veel plezier ondanks alle verdrietige dingen die je ook tegen gaat komen. Lief en leed liggen dicht bij elkaar......God zegen je. Ellen Klapwijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej lieve vriendin in het verre Afrika!:)
    Fijn om te horen dat je veilig aangekomen ben, toch altijd weer spannend zon reis!
    Ben benieuwd naar al je verhalen, maar die lezen we binnenkort vast wel op de blog!;)
    Veel plezier daar, we denken aan je!

    Liefs van Koen en mij

    BeantwoordenVerwijderen